بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای آشتیانی مشتاقانه منتظر دفاعیات شما هستیم!

http://axgig.com/images/54919632057072056184.jpg

3- با وجود گذشته سه سال هنوز شائبه هایی در نوع انتقال میم - نون (بازیکن) به ابومسلم و بازگشتش به استقلال وجود دارد. به نحوی که آقای ک مدیربرنامه های بازیکن از نوع قرارداد موکلش با استقلال بی اطلاع بود! در این باره توضیحی دارید؟ نفع مشاور شما در جریان این رفت و آمد چه بود؟
4- میزان پول هایی که خارج از سیستم مالی باشگاه استقلال در زمان شما وارد باشگاه می شد و از آن خارج شد، هنوز هم به طور دقیق مشخص نیست اما علی انصاری در دو فصل حضور جنابعالی برای هر برد تیم در بازیهای حساس مبلغ یکصد میلیون تومان و برای هر برد معمولی 20 میلیون تومان وجه نقد بصورت تراول یا اعتبار واریزی به حساب های شخصی مدیرعامل اهدا می کرد که فقط بخشی از آن بصورت پاداش بین بازیکنان ، عوامل و کارمندان و لیدرها توزیع میشد. از سرنوشت مابقی آن پاداش ها اطلاعی دارید؟
5- چنان که میبینید برخلاف ادعای شما, در زمان شما هم به لیدرها پاداش تعلق میگرفت. ضمنا در مورد پرایدهایی که به دو, سه نفر از لیدرها داده شد, نظری ندارید؟
6- هیات مدیره استقلال مصوبه ای داشت که به موجب آن به اندازه سهم یک بازیکن از پاداش پرداختی باشگاه بابت پیروزی ها، مبلغی به یک خانواده بی بضاعت یا افراد نیازمند اختصاص یابد ,میشود بگویید به عنوان مجری این مصوبه , آیا افراد نیازمند واقعی هم از آن بهره ای بردند؟
7- در زمان شما هم با تعدادی از اعضای رسمی فدراسیون فوتبال قرارداد همکاری (همراه با پرداخت پول) امضا شد. آیا این تخلف آشکار نبود؟
8- ادعای علم اقتصاد در فوتبال کرده اید, بخاطر دارید چطور نماینده ی یک شرکت آماده عقد قرارداد برای تبلیغ پشت پیراهن ( از قرار هر بازی 16 میلیون تومان) را دست به سر کردید و پشت پیراهن را تلفنی به تبلیغ یک شرکت بیمه (از قرار هر بازی 12 میلیون تومان) واگذار نمودید؟ و البته که چک های شرکت ماهها پاس نشد و نهایتا بعد از کلی کشمکش از قرار هر بازی 8 میلیون, برای استرداد چک ها تفاهم شد!
به نظر میرسد پاسخگویی به همین ابهامات کفایت میکند و توضیح در مورد مدرک تحصیلی شما که معادل فوق دیپلم است (و به استناد همین مدرک 4 سال ریاست شما بر فدراسیون دوچرخه سواری هم غیرقانونی بوده) و بقیه موارد هم که از حوضله جامعه فوتبال خارج است پیشکش جنابعالی!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1392برچسب:واعظ آشتیانی،محمد حیرانی،مبارزه با فساد در فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com